Website Aston Martin Brussels

Aston Martin

Een gedeelde passie voor klassieke sportwagens

Je hebt wagens en je hebt Aston Martin. De prestigieuze wagens in de showroom van Aston Martin Brussels zetten we bij BOA met plezier in de kijker. Onze zaakvoerder Patrick Hanssens en ‘Fast Freddy’ Loix, de voormalige rallykampioen en huidige zaakvoerder van Aston Martin Brussels, delen een grote passie voor klassieke sportwagens. Logisch dus dat Freddy bij BOA uitkwam om de website van deze dealer in een aantrekkelijk nieuw kleedje te stoppen.

aston mockup 3b 3
rectangle new2 1583765721

Doel

Om zich te onderscheiden van andere dealers werd ons gevraagd de communicatie te stroomlijnen en in één beweging ook de verkoop te boosten. Een autonome website, in lijn met de huisstijl van Aston Martin, bleek de geknipte basis.

Nog net iets meer smachten naar een droomwagen

Waar tot voor kort de communicatie beperkt bleef tot de officiële berichtgeving van Aston Martin, werd er door BOA een extra dimensie aan toegevoegd. De nieuwe website laat toe het aanbod snel aan te passen en gericht en op maat te communiceren naar klanten. Een handige module staat toe het aanbod in een oogwenk aan te passen, terwijl alle beschikbare modellen op een stijlvolle en heldere manier worden gepresenteerd. Prachtige foto’s zorgen voor net dat tikkeltje extra verlangen.

Niet enkel de look & feel werd aangepakt, er werd ook een nieuwspagina toegevoegd. De ideale manier om geplande evenementen en de laatste nieuwtjes met de klanten te delen.

aston mockup 2

Meer verkeer naar de website

Een nieuwe website is één ding, je moet natuurlijk ook bezoekers aantrekken. Bij BOA zitten we dan ook aan het stuur van de online advertising campagnes van Aston Martin Brussels. Met gerichte Google Ads zorgen we voor bijkomend verkeer naar de website, terwijl fraai vormgegeven mailings het enthousiasme voor de evenementen en speciale acties opwekken. Zorg voor nog meer verkeer en klik op astonmartinbrussels.com.

Resultaten in 6de versnelling

Een jaar later blijken de nieuwe website en de daaraan gekoppelde online campagnes hun vruchten af te werpen. De verkoop kreeg een stevig duwtje in de rug. Aston Martin Brussels en BOA mag je dan ook gerust een powerkoppel noemen!

Bekijk
Versleep