Aldi
Met meer dan 475 winkels in België en Luxemburg is de supermarktketen Aldi ook bij ons een begrip. Een stevige retailer, waarvoor we naast alle grafisch design ook alle fotografie en de productie voor die fotografie verzorgen. Elke keer opnieuw een plezier om uit te voeren!
Trek krijgen in de producten door ze optimaal in beeld te brengen, dat is natuurlijk wat we betrachten met onze foto’s. De voeding zo fotograferen dat het water je in de mond komt en dat je er je tanden in wil zetten. Dat is exact wat ze bij Aldi van ons verwachten.
Naast het verzorgen van de foto’s voor de wekelijkse folder, werken we nog heel wat bijkomend marketingmateriaal voor Aldi uit. Daarbij staat het product - meestal voeding - centraal. Keer op keer proberen we uit te pakken met aantrekkelijke foto’s die doen verlangen én kopen. Kortom, foodfotografie om van te smullen.
Bij ALDI streven we naar langetermijnrelaties waarbij er langs beide kanten vertrouwen is. BOA ondersteunt ons op dagelijkse basis met creatieve uitwerkingen voor ons belangrijkste marketing-kanon, de folder.
Jolien Welleman, Manager Paid Channels & Kamila Borowicz, Manager Direct Channels, Aldi
Onze ruime, professionele foodstudio is multifunctioneel. Van een bundel radijsjes over volledig gedekte feesttafels tot het meest verfijnde dessertbordje fotograferen: wij hebben het materiaal en de skills in huis. Onze foodstyliste tovert in een handomdraai de perfecte setting uit haar koker, steeds met oog voor compositie en textuur. Een waar genot om daar plaatjes van te schieten.
Bij Aldi kiezen ze resoluut voor gerechten als eyecatcher in hun communicatie. Je vindt onze foto’s dan ook op heel wat plaatsen. In de folder, op de draadmanden, stoepstaanders en in de winkelpunten. Trouwens: ook online komen onze foto’s prominent in beeld. Tijd om ze in huis te halen!