TV-spot Pazzox

Pazzox

Online apotheek zonder zorgen

‘Uw gezondheid, onze zorg!’ is de missie waar een groep van 14 apotheken, 60 apothekers en -assistenten tot op heden samen achterstaan. Het merk is sterk aan het groeien doordat de tweede generatie zich intussen focust op een uitstekende service, creativiteit en geloof in de toekomst. Een professionele ingesteldheid en vakkennis liggen sinds 1967 aan de grond van de positionering van het familiebedrijf.

De tijd staat niet stil en de behoefte van de consument wijzigt

Tegenwoordig is het voor de consument steeds moeilijker om tijdens de openingsuren aankopen te doen waardoor het online shoppen ’s avonds of in het weekend aan populariteit wint. Het digitaliseren van hun service was dus noodzakelijk. Pazzox vroeg aan BOA.be om hierbij te helpen wat resulteerde in een performante internetapotheek waar de consument naast medicijnen ook meer dan 40.000 schoonheids-, gezondheids- en apotheekproducten terug kan vinden.

#crop|56

De concurrentie is hevig en de consument wordt door alle informatie die op hem wordt afgevuurd overstelpt. Daarom is het belangrijk om binnen onze huidige attention economy op te vallen en een passende merkidentiteit te ontwikkelen. BOA.be gaf het merk een identiteit met een stralend gezicht, een sterke herkenbare persoonlijkheid en een stem doormiddel van een mascotte genaamd Pax. ‘Pazzox, online apotheek zonder zorgen’, dat wil zeggen dat Pax voor de klanten klaar staat of het nu gaat over persoonlijk advies, een vraag of het leveren van een pakske.

pazz insta case
pazz poster

Dankzij een efficiënte marketingcampagne nieuwe klanten over de streep trekken

Naast het bereiken van de huidige klanten, was het vooral belangrijk om naamsbekendheid te genereren. Pazzox werd in de markt gezet door middel van een gepersonaliseerd digitaal luik bestaande uit direct mailing, social media, SEA-campagnes en gepersonaliseerde flyers.

Om het grote publiek mee te nemen in deze lancering werd een Tv-spot bedacht en uitgezonden in het hele land. BOA stond in voor productie, opnames en postproductie.

Samen met de voice-over van Ruth Beeckmans straalt het Tv-spotje vertrouwen en herkenbaarheid uit. Missie geslaagd! Met 7-seconden sponsoringspotjes veroverden Pazzox en BOA.be de harten van tal van nieuwe klanten.

pazz bts 001
pazz bts 002

Cookies! Sta ze toe voor de beste website ervaring. Meer informatie

dancin' cookie

Alle cookies toestaan     Instellingen