Marketing strategie Residentie Broelhotel

Residentie Broelhotel

Monumentaal wonen in Kortrijk

Residentie Broelhotel, dat is exclusief wonen in het historische hart van Kortrijk. Deze samenwerking tussen Global Estate Group, met Immotion (vastgoedkantoor) en Govaert & Vanhoutte (architecten) staat voor een uniek project dat luxueuze appartementen met handelsruimtes combineert. Erfgoed, water en groen vloeien er naadloos samen.

broelhotel mockup header 2000x1200
broeltorens en kaaien

Doel

BOA werd gevraagd om de volledige visuele identiteit te bepalen en ook het marketingplan op te stellen voor dit prestigieuze project. Het logo, de visuele identiteit, de uitnodiging met VIP-applicatie, de projectwebsite en nog heel wat andere communicatie kwamen aan bod en kreeg de juiste en verfrissende uitstraling mee.

VIP’s doen dromen

Een gepersonaliseerde uitnodiging werd naar de VIP-geïnteresseerden gestuurd met daarin de link naar een ‘mini-website’. Met de persoonlijke inlogcode konden VIP’s zich al aanmelden en het project komen bekijken voor het grote publiek. Na de afspraak kregen ze een fraai vormgegeven en exclusieve projectbrochure mee, waarin heel wat prachtige renders de bezoekers deden dromen. Dit werd aangevuld met een flink stukje geschiedenis van de site en de technische specificaties per ruimte. Na het afronden van de VIP-verkoop, werd de projectwebsite gelanceerd.

broelhotel mockup rectangle 2 2000x1280
broelhotel mockup rectangle 2000x1280

Sfeer en technische power

Deze website werd een visueel aantrekkelijke vertaling van de projectbrochure. Op basis van de voorafgaande SEO-analyse werd de website geoptimaliseerd om te scoren in Google op de belangrijkste kernwoorden. De techniek mag dan belangrijk zijn, sfeer staat centraal op de site. 3D-renders doen dromen, terwijl de visuele animatie op de website er nog een fijne laag bovenop legt. Monumentale communicatie voor een prestigieus project.

Bekijk
Versleep