United Petfood
United Petfood is dé specialist in kwalitatieve geëxtrudeerde droge honden- en kattenvoeding, koekjes en snacks. Dit Belgische familiebedrijf is al meer dan 20 jaar actief en verkoopt alles onder private label. De producten van de klant komen dan ook steeds op de eerste plaats en dit op wereldwijd niveau. Voor BOA is deze klant alvast een heerlijke brokje om de tanden in te zetten.
BOA werd gevraagd mee invulling te geven aan het bestaande concept ‘Worldwide approved quality’. Belangrijk was dat het om een flexibel concept ging dat kon evolueren. Bovendien moest het ook perfect vertaalbaar zijn naar advertenties, beursstanden, brochures, ...
Met een ‘tested and approved’ kwaliteitslabel gaven we het concept verder invulling. Er werd een gereputeerde internationale jury samengesteld van rashonden, die hun oordeel konden vellen over de kwaliteit van de voeding. Aan de beelden voor de campagne werden per land enkele typische kenmerken toegevoegd, om zo voor een ludieke toets te zorgen en het internationale karakter van het merk te onderstrepen.
Ondertussen prijken de juryleden in de corporate brochure en worden ze visueel ingezet op beursstanden, in advertenties en op de website. Zo krijgt ook een private label een heel eigen uitstraling, waar de klant van profiteert.