m.gold
Exclusief vastgoed vraagt een persoonlijke aanpak. Met die basisgedachte werd m.gold opgericht. Dit geesteskind van Kevin Vandamme en wijlen Ignace Vandoorne specialiseert zich in een apart segment binnen de vastgoedwereld. Een beperkt aanbod exclusieve panden die het m.gold-label waard zijn.
Na de succesvolle branding van m.vastgoed klopten Kevin en Ignace terug bij BOA aan om hun visie vorm te geven en correct in de markt te zetten. Samen met hen werkten we een doelgerichte marketingstrategie en de bijhorende dragers uit.
Om de naam kracht bij te zetten kozen we voor een stijlvolle combinatie van zwart en goud. Naast de huisstijldocumenten, presentatiemappen en infofiches, kregen zelfs de verkoopsborden een gouden uitvoering. Een goeie verkoper met de juiste tools krijgt makkelijker het vertrouwen van de klant. Om het met één van Ignace zijn favoriete quotes te zeggen:
The tiger and the lion may be more powerful, but the wolf does not perform in the circus.
Hét visitekaartje van m.gold? Zonder twijfel de fraai vormgegeven website. Klassevol, modern, mobile responsive en straight to the point. Drukbezette mensen hebben immers weinig tijd te verliezen. Een plekje op het net voor de liefhebber van het betere vastgoed, dat staat vast.
De prachtige panden van m.gold optimaal in beeld brengen? Dat doe je ook van bovenaf. We stuurden één van de drones van BEE-FLY op pad om de grandeur van elk pand in kaart te brengen. Deze virtuele rondleidingen geven een mooi beeld van de ligging en de oppervlakte van deze unieke domeinen.
We zijn trots dat we dit project nog samen met Ignace op poten konden zetten. Kevin, Pascale en hun team kunnen op onze volle steun rekenen bij het verder uitbouwen van m.gold.
Jelle, Managing Director, BOA