Summerfield
Real Tobacco brengt onder de merknaam Summerfield enkele zeer smaakvolle e-liquids op de markt. Een bloeiende markt waar Real Tobacco een stevige positie in wenste te veroveren. Meteen ook de opdracht die BOA meekreeg.
BOA werd gevraagd om een aantrekkelijke naam te bedenken, in combinatie met een sprankelende visuele stijl. Een volledig merkconcept dat inspeelt op de lifestyle van het doelpubliek en tussen de andere merken uitspringt met een eigen verhaal.
Vertrekkend vanuit het gamma met ingrediënten van over de hele wereld, kwam BOA niet enkel met de naam Summerfield op de proppen, ook het thema avontuur werd er naadloos aan gekoppeld. Een fictieve avonturierster, Mrs. Summerfield, werd bedacht en trok de hele wereld rond op zoek naar de beste ingrediënten voor haar product. Het begin van een avontuurlijk merk met een natuurlijke uitstraling en een helder visueel concept.
Fotografie, beeldkeuze en materialen werden op elkaar afgestemd, terwijl een strak vormgegeven minipaspoort de bijzonderheden zeer overzichtelijk uit de doeken doet. Daarnaast kreeg ook elke smaak zijn eigen pastelkleur mee, gelinkt aan de gebruikte ingrediënten. De verpakkingen in kraftpapier en karton onderstrepen het avontuurlijke aspect, terwijl de vastgelegde pastelkleuren per smaak voor de nodige fleurige herkenbaarheid zorgen.
De verkooppunten spelen uiteraard een belangrijke rol bij het in de markt zetten van de e-liquids. Om deze shops te mobiliseren werd een sample box ontwikkeld, waardoor de winkeliers het gamma konden ontdekken. Samen met het minipaspoort gaf deze sample box niet enkel informatie, maar trok deze de verkooppunten ook mee in het succesverhaal van Summerfield!