Escape Speakers
Met de filosofie "Don't just think outside the box, build a new one!" kwam Escape met een volledig eigen audioproduct op de proppen. Een high-end draadloze, draagbare, weerbestendige luidspreker met 360° omni-directional sound. Een topproduct, dat om een minstens even geweldige communicatie smeekt. De opdracht voor BOA? Ontwikkel een visuele identiteit en vertaal deze gelijk in een pakkende huisstijl, een brochure, video en fotografie.
Geweldige speakers op de markt brengen met tal van unieke voordelen is één ding, de wereld daarvan overtuigen een heel andere zaak. Die voordelen er doen uitknallen, dat was de opdracht die BOA voorgeschoteld kreeg. De sales boosten en dan voornamelijk via de website en de brochure, was het uitgangspunt.
Vertrekkend vanuit het logo werd vorm gegeven aan de volledige visuele identiteit van het merk. Daarbij stonden sfeer en beleving centraal. Zo werd er een fotoshoot met Cilou Annys - Miss België 2010 - georganiseerd, kwam er een full-width video op de homepage waarin de voordelen voluit werden uitgespeeld en zorgde de sfeerfotografie voor de ondersteuning van het imago. Een duidelijke call to action moest vervolgens de doelgroep in beweging brengen. Geïnteresseerden kwamen zo via een digitale kaart onmiddellijk bij een verkooppunt in de regio terecht.