Aldi
Voor één van de belangrijkste discounters uit België ontwerpen we al meer dan 10 jaar alle folders. Aldi staat gekend voor overheerlijke producten tegen een voordelige prijs. Aangezien de feestdagen voor hen het belangrijkste moment van het jaar zijn, mocht het ook wat meer zijn: we zorgden voor een magazine waar iedereen spontaan van gaat watertanden.
Het doel? Een kwalitatief en smaakvol magazine vol simpele gerechten en producten, voor een veelzijdig publiek.
Een hoogwaardig wintermagazine opmaken vergt vanzelfsprekend meer tijd dan de wekelijkse folder ontwerpen. We lieten samen met enkele foodstylisten veertig unieke recepten ontwikkelen waarin elk product volop tot zijn recht komt. Deze veertig recepten gingen we uiteraard ook in winterse sfeer gaan fotograferen. De volledige productie van deze shoots (zowel champagnefotografie als foodfotografie) werd inhouse opgevolgd. We brachten een team van fotografen, setdressers, stylistes, modellen en art director samen om zo het volledige magazine te voorzien van sfeervolle, gezellige beelden om die extra cachet te geven aan de uitstraling van het magazine.
Van geroosterd witloof met honing, hertensteak en asperges, tot de aankleding van de kerstboom en de pakjes eronder. Alles passeerde de revue, want: wij zijn wild van Aldi. De foto’s werden niet zomaar in het magazine ingepast. Naast een doordacht grafisch design, gingen we ook voor spitsvondige woordspelingen. Het resultaat? Het magazine was er boenk op! Ontdek het volledige magazine hier.