Wij stomen merken klaar voor de toekomst. Want om relevant te blijven, moet je als merk mee evolueren met de behoeftes van je doelgroep. Wij begeleiden jou in het stellen van de juiste vragen: waarom besta je als merk? Wat heb je te bieden dat anderen niet kunnen aanbieden? Welke problemen los je op waardoor jouw klant gelukkiger wordt? Hoe ga je de dialoog aan met je doelgroepen? Waar wil je staan binnen 3 à 5 jaar? En hoe staan jouw medewerkers hier tegenover?

Wat bieden we aan?


  • Strategische workshops
  • Merkstrategie
  • Merkpositionering
  • Merkarchitectuur
  • Marketing- en Communicatieplan
  • Growth sessions
  • Business challenges
  • Employer Branding
karen 4
dv1 2703 1580284822

Wanneer is het tijd om jouw merk strategisch in vraag te stellen?

Als je als bedrijf bezig bent met groeien, dan ben je met veel tegelijk bezig. Daardoor verlies je soms een helder zicht op je merk. 65% van de brandowners denkt: “We zullen onze marketing en communicatie blijven doen zoals we altijd al hebben gedaan. Dat heeft altijd gewerkt”.

Deze denkwijze is de makkelijkste maar niet de juiste.

Durven de vinger leggen op wat goed loopt en wat minder goed loopt op vlak van je business, marketing en communicatie, zorgt ervoor dat je altijd een voordeel blijft behouden op jouw concurrenten.

Hoe komen we tot de juiste strategische inzichten? Samen. Want wij zijn dan wel strategische merkexperten, het is jouw merk.

Bij BOA geloven we dat co-creatie essentieel is om tot juiste inzichten en resultaten te komen. Wat mag je verwachten van 2 of meerdere co-creatie workshops met BOA?

  • We zoomen in op jouw doelgroep, jouw concurrenten en de customer journey.
  • Aan de hand van een aantal methodologieën zoals de Golden Circle – Why, How, What - van Simon Sinek, het agile speedboat model van Luke Hohmann, de Merk Archetypes van Jung en insights van Daniel Kahneman, … bouwen we een duidelijke merkidentiteit, merkpositionering en een heldere boodschap die je zowel in je bedrijf als naar de buitenwereld kan uitdragen.
  • Na de workshops levert BOA een strategisch rapport dat de weg naar verdere ontwikkeling van je merk in detail uitstippelt.
  • We schrijven een Tactisch Marketing Plan waarin we eveneens creatieve content ideeën uitwerken voor verschillende platformen (SOME, video, radio, TV, activatie, …)

Een merkidentiteit bouw je samen: agency en klant. Co-creatie brengt de know-how van BOA samen met de inzichten die jij hebt over je bedrijf en je merk. Een sterk duo dat voor sterke resultaten zorgt.

Waarom is de som van de workshops sessies meer dan je dacht?

  • Je agentschap kent je en jij kent ons. Bij de operationele uitwerking van content kunnen we samen veel sneller en efficiënter werken.
  • Je kan zelf met je team verder werken aan een aantal duidelijk gedefinieerde doelstellingen.
  • Je hebt nu geleerd dat een merk continu in beweging is, net zoals jouw doelgroepen dat zijn. Daarom mag deze oefening nooit een one-shot zijn. Herhaalsessies zijn ideaal om ervoor te zorgen dat jouw merk telkens een voordeel blijft behouden op de concurrentie.

Vraag hier vrijblijvend een infosessie aan bij onze strateeg over de co-creatie sessies van BOA.

Maak een afspraak

Wat hebben onze klanten over BOA te vertellen?

We kunnen BOA omschrijven als harde werkers, met oog voor detail en creativiteit, houden deadlines in de gaten en denken mee naar oplossingen.

Jolien Welleman, Manager Paid Channels & Kamila Borowicz, Manager Direct Channels, Aldi

Naar project

Dankzij de expertise en frisse ideeën van BOA hebben we intussen een corporate branding en website die onze verwachtingen overtreffen. Echt top om samen te werken met zo’n toffe professionals, die er een succesverhaal van hebben gemaakt. Zowel onze klanten, leveranciers als werknemers spreken vol lof over onze rebranding.

Dirk Vervaeke, Financieel Directeur, Devagro

Bedankt voor de fijne samenwerking en het prachtige resultaat! Open communicatie, altijd bereikbaar, meedenkend met de klant, oog voor detail... Ik zou jullie zeker aanraden! ;)

Lorenzo Verleye, Marketing Manager, Yntro

Zeer leuke samenwerking met een jong en dynamisch team vol goede en originele ideeën! BOA denkt ruim én ontwerpt subliem, in functie van ons bedrijf en onze ‘leefwereld’.

Arne Vandecasteele, General Manager, Vroman

Naar project

Als veeleisend uitgever zijn we meer dan tevreden over de persoonlijke samenwerking met BOA. Het oog voor detail en het aanvoelen hetgeen de klant wenst is een enorme meerwaarde voor ons.

Michael Deroose, Zaakvoerder, Luxury Leads

Naar project

BOA is een meerwaarde op ieder vlak: creatief, steeds meedenkend met de klant, volledig ondergedompeld in het product, analytisch, niets is te veel… en last but not least, steeds aangename contacten!

Kristina Lams, Brand Marketeer, Overstock

Naar project

BOA slaagt er telkens weer in om binnen het afgesproken budget en de vooropgestelde timing een kwalitatief resultaat neer te zetten.

Wouter Polfliet, Brand Manager, Decospan

Naar project

Met BOA hebben we al jaren een vlotte samenwerking. Knowhow en professionaliteit in overvloed, maar het is vooral voor hun drive, passie en toewijding dat we met hen in zee zijn gegaan!

Dick Sabbe, Managing Director, Jolipa

Naar project

Bij ALDI streven we naar langetermijnrelaties waarbij er langs beide kanten vertrouwen is. BOA ondersteunt ons op dagelijkse basis met creatieve uitwerkingen voor ons belangrijkste marketing-kanon, de folder. 

Jolien Welleman, Manager Paid Channels & Kamila Borowicz, Manager Direct Channels, Aldi

Naar project

Super samenwerking! BOA heeft alles in huis, maar het was vooral bijzonder aangenaam om te werken met zeer getalenteerde mensen voor wie niets te veel is.

Philippe Rubbrecht, Division Head of Brand Management, Etex Group

Naar project

Vanaf het eerste contact was een duidelijke positieve overeenstemming merkbaar. Na een grondig voortraject, bleek dat de mensen van BOA ook tijdens het productieproces snel kunnen schakelen en anticiperen op nieuwe behoeften. Zowel op commercieel als op technisch vlak.

Timme Baert, Zaakvoerder, Baert

Naar project

Na de bouw van onze corporate website hebben we zonder twijfelen een volgende website bij BOA laten ontwikkelen. Ze voelen ons als klant perfect aan en hebben opnieuw al onze verwachtingen waargemaakt.

Thierry P., Marketing Manager, Hannecard Group

Naar project

Gebruiksgemak is voor ons erg belangrijk. Het is onze plicht om onze klanten op alle mogelijke vlakken te ondersteunen. BOA begrijpt dit als geen ander en weet dit steeds opnieuw te vertalen, ongeacht het gewenste medium.

Henri Dejans, Business Developer, Solidor

Naar project

De directe communicatielijnen en de bereidheid om steeds de extra stap te zetten, hoe kort de deadline soms ook mag zijn, maakt van hen een partner met wie we graag samenwerken.

Roel Verbinnen, Global Account & Marketing Director, Corex Holding

Naar project

We werken al enkele jaren samen met BOA, een professionele uitvoering en aangename samenwerking zorgen ervoor dat we telkens het resultaat bereiken wat we voor ogen hadden.

Lien Desmet, Marketing & Communication Manager, Flexso

Naar project

Altijd een vlotte samenwerking met BOA. Sinds ons eerste project in 2017 zijn ze onze vaste partner voor alle marketing, social media en webdesign toepassingen.

Gaetan Dont, Zaakvoerder, Nobody

Naar project

Wij zijn erg tevreden over de samenwerking met BOA. Ze hebben heel veel expertise in het bouwen van webshops en denken niet alleen technisch, maar ook commercieel mee met de klant.

Ward Cecat, CDO, Pazzox

Naar project

Onze verwachtingen zijn altijd torenhoog, maar BOA weet die steeds adequaat in te vullen.

Wouter Polfliet, Brand Manager, Decospan

Naar project

Ontdek hier welke strategische module voor jou het best werkt.

Een merkstrategie en merkidentiteit die je klanten van hun sokken blaast? Zullen we er samen aan beginnen? Teken in op 2 co-creatie workshops en geef je merk een boost.

Soms heb je behoefte aan een externe inkijk op je business en je merk. Met een ronde tafel gesprek kunnen we op een informele manier achterhalen waar het beter kan. Let’s talk.

Wil je graag opvallen met jouw product of service? We vertalen jouw briefing in een A4-tje waarmee onze creatieven originele ideeën uit hun hoed toveren. 

Heb je na de Brand Boost sessies nood aan een evaluatie? Liggen er nieuwe opportuniteiten of moeten we bijsturen? Wij kennen je merk en je klanten intussen ook en kunnen sneller dan de wind inspelen op jouw behoeftes.

Wil je de aandacht van jouw doelgroep? Tuurlijk!

Kies voor content die een plaats krijgt binnen de mentale beschikbaarheid van je klanten. Wij schrijven een contentplan dat ervoor zorgt dat jij weet wanneer je welke content met je doelgroep deelt. 

Campaigning is een strategische en doelgerichte aanpak om producten, diensten of jouw merk onder de aandacht te brengen van het juiste doelpubliek. BOA helpt jouw bedrijf om hierbij de vooropgestelde resultaten te bereiken.

Een adviserende hulplijn nodig in je marketing team? Wij komen naar je toe en helpen je mee je marketing- en communicatieplannen te verwezeliken.

Bekijk
Versleep